Hnutie za to, čo pomáha?

kozmetiky Zostaw komentarz

Robiť niečo atletický, môžete pomôcť zabrániť ochorenie a jeho liečba. Prečítajte si, ktoré pomáha konkrétnu disciplínu. Neexistuje jediná, najlepšie zo všetkých, šport. Tak sa pozri na seba, svoje poruchy, zdravotné riziká, a poraďte sa s lekárom. Vyberte všetky druhy činností, ktoré bude nielen pre vás vhodné, ale tiež sa budete tešiť. Pamätaj! Akákoľvek forma cvičenia je lepšie ako ne!

Šikovne vybíjania napätie, môžete sa vyhnúť mnohých ochorení a chorôb spôsobených stresom, ako sú: bolesti hlavy, bolesti chrbta, svalov, astma a žalúdočné vredy. Pohyb, najmä na čerstvom vzduchu, okysličuje mozog a stimuluje uvoľňovanie endorfínov, ktoré zlepšujú náladu a zmierniť bolesti.
Preto bude najlepšie cvičenie, ktoré kombinujú aktivitu s odpočinkom, zlepšiť kondíciu a náladu (jazda na bicykli, chôdzu alebo turistiku v lese alebo hory). Veľmi dobré výsledky môžu vykonávať, že vyžaduje zameranie na tele (napr. vodný aerobik, tanec, tai-chi, joga).
Prvé známkou problémov s obehovým systémom a srdce je často vysoký krvný tlak. Pravidelne športuje, môžete znížiť, a tým predchádzať ischemickej choroby srdca. Cvičenie má rastúci počet koronárnych tepien, telo je lepšie dotleniony a tlak postupne normalizovať.
Príslušné disciplíny patrí: marszobiegi, energické chôdza, plávanie, vodná gymnastika, jazda na bicykli, korčuľovanie a lyžovanie. Pre dosiahnutie najlepších výsledkov, uplatniť 2-3 krát týždenne po dobu 30-45 minút. So silnými príznaky alebo starší, uistite sa, že prax pomaly! Rýchly nárast tlaku spôsobí úsilie, tepová frekvencia zrýchľuje. Takže je lepšie prejsť na menej intenzívne, menej času, ale pravidelne.
Fyzická aktivita priaznivo ovplyvňuje vegetatívny nervový systém (upravuje, okrem iného, ​​práce vnútorných orgánov, žliaz, krvi), a stimuluje produkciu tzv. hormón šťastia. To vám umožní udržať veselá, mladistvú energiu a udržať dlho, a znížiť počet náhlych návalov horúčavy krém proti vráskam.
Pomáhajú pri všetkých športoch, ale väčšina tých, ktoré vyžadujú veľa úsilia. Patrí medzi ne: marszobiegi, aerobik, jazda na bicykli, skákanie cez švihadlo, tanec, plávanie. Lekári si všimli, že stojí za to spojiť pohyb s hydroterapia (napr. Kneipp, ktorý je ochladenie tela studenou vodou).
Ak chcete zabrániť dnu alebo zníženie bolesti spojené s tým, že je disciplína, ktorá posilní vaše svaly, ale nie sú účtované do škár. Užite si na bicykli domov alebo pravidelný, na krátku vzdialenosť. Odporúča sa cvičiť vo vode a chôdzu. Vhodné sú tiež cvičenia, ktoré sa rozhodnú terapeuta alebo fyzioterapeuta, v závislosti na rozsahu zmien v kĺboch.

Je dôležité, aby aktivity a držanie tela, napríklad pri práci na počítači (napr. zdvíhanie ťažkých predmetov na pokrčenými nohami). Pokus sa zostať dlho v mieste. Je lepšie sedieť vzpriamene, ako je napríklad lisu.
Pravidelné cvičenie zvyšuje metabolizmus vápnika, tak, aby sa kosti stávajú silnejšie a odolnejšie voči zranenia. Takže presunúť svoje telo chrániť pred osteoporózou. Cvičenie posilňuje svaly, kĺbovú pohyblivosť, a zlepšiť zmysel pre rovnováhu. Týmto spôsobom budete mať menej náchylné k pádom a ich nepríjemné následky. Pamätajte si, že pre vaše kosti nie je nikdy príliš neskoro na to, dostať sa pohybovať.

Komentowanie zabronione.

projektowanie stron tarnów